Inefficiëntie & ontevreden klanten
Misschien herken je het wel, jouw organisatie levert waarde door middel van producten of diensten. Om deze waarde te kunnen leveren zijn er allerlei processen nodig die hier direct of indirect aan bijdragen. Deze processen worden uitgevoerd door verschillende afdelingen binnen de organisatie. Organisaties zijn echter altijd in ontwikkeling en na verloop van tijd kunnen processen daardoor steeds inefficiënter gaan verlopen. Dit uit zich op verschillende manieren, denk bijvoorbeeld aan;
x Hoge doorlooptijden.
x Veel heen en weer communicatie tussen afdelingen en medewerkers.
x Lang zoeken naar de juiste informatie.
x Vaak switchen tussen verschillende applicaties en informatiesystemen.
x Aanvragen en verzoeken die blijven liggen of verloren gaan in het proces.
x Het veel kopiëren en plakken van het ene systeem naar het andere.
x Veelvoorkomende fouten.
De consequenties van deze inefficiënte processen zijn groot en kunnen op termijn zelfs het bestaansrecht van de organisatie in gevaar brengen.
- Ontevreden klanten
Omdat zij niet optimaal of naar behoren worden bediend zullen klanten vertrekken naar de concurrent.
- Ontevreden medewerkers
Door de hoge werkdruk en het gebrek aan perspectief op verbetering raken medewerkers gedemotiveerd en ontevreden. Daardoor zal het ziekteverzuim toenemen en zal er steeds meer personeel willen vertrekken.
- Hoge kosten
Door de inefficiënte manier van werken zullen de kosten om klantwaarde te leveren steeds hoger worden. De concurrentiepositie van de organisatie zal daardoor zwakker worden.
Optimalisatie, integratie en automatisering
Met onze expertise op het gebied van organisatie, processen en automatisering helpt Novictus organisaties met het oplossen van deze problemen om zo weer optimale klantwaarde te kunnen leveren. Hierbij leggen we de focus op;
+ Procesoptimalisatie
Waarbij we helpen met het stroomlijnen van processen.
+ Applicatie integraties
Waarbij we gegevensuitwisseling tussen verschillende systemen mogelijk maken.
+ Procesautomatisering
Waarbij we helpen met het automatiseren van processen of onderdelen daarvan.
Hierdoor levert jouw organisatie - mét tevreden medewerkers - op een effectieve manier klantwaarde én helpen we ook bij het zetten van de volgende stap. Zo blijft je organisatie wendbaar, efficiënt en klaar voor de toekomst. Onze aanpak richt zich op zowel organisatorische als technische aspecten en omdat de behoefte van iedere organisatie uniek is bieden wij met de novi360 dienstverlening altijd een passende oplossing. Hoe zien deze diensten eruit?
Automation as a service
Waarbij organisaties volledig ontzorgt gebruik maken van procesautomatisering en koppelingen tussen applicaties.
Scan & Optimize
Waarbij we op basis van de behoeften en wensen van de organisatie, onderzoek doen en adviseren voor een optimale, concrete oplossing.
Implementatie
Waarbij we ervoor zorgen dat technische en organisatorische implementaties soepel en effectief verlopen.
Training
Waarbij we met behulp van uiteenlopende trainingen medewerkers opleiden zodat efficiëntie en automatisering geborgd wordt in de cultuur van de organisatie.
Support
Waarbij we met onze technische en organisatorische expertise altijd klaarstaan voor ondersteuning bij vragen en problemen.
Wil je meer weten? We vertellen er graag meer over en komen graag met je in contact!
📞 +31 (0) 572 85 61 51
We value your time